vineri, 4 octombrie 2013

Restaurant Prestij Ploiesti

Restaurantul Prestij va intampina intr-o cladire din anii '30, pastrand originalitatea decoratiunilor si arhitecturii secolului XIX. Renovata integral in anul 2004, cu un concept elegant si modern asupra modului de a satisface cele mai avangardiste cerinte, a devenit astfel locul ideal pentru intalnirile de afaceri si nu numai.

Beneficiind de un decor deosebit, restaurantul nostru va primeste intr-o liniste reconfortanta, cu o gama variata de preparate culinare.

Pentru mai multe detalii accesati link-ul de mai jos:

Restaurant Prestij Ploiesti



Lista restaurante din Ploiesti

Un comentariu:

  1. EVITATI RESTAURANTUL GRAND PRESTIJ (al 3-lea restaurant din "familia Prestij") !!!

    Am avut nunta la Grand Prestij. Pacat de localul elegant si de mancarea buna, insa managementul si organizarea lasa mult de dorit.
    Ne-au promis ciorba de potroace de a doua zi, si ne-au anuntat cu o saptamana inainte de nunta ca au inchis bucataria si ca nu ne mai dau ciorbita (desi ei mai au inca alte 2 locatii si puteau gasi o solutie).
    Apoi le-am cerut niste portii de pui pt dj+foto-video si au zis ca ni le aduc la pretul de catering de la Tratoria Prestij. Ne-am trezit la finalul nuntii ca ne-au cerut pret dublu pt acele portii.
    Si inca ceva: au vrut sa ne puna sa platim meniuri in plus fata de cat am avut.
    Chelnerii dezorganizati (le ceri una si fac alta, au spus invitatilor ca nu mai e bautura, desi la final de nunta au scos de dupa bar bauturile noastre).
    Plus ca whiski-ul nostru a disparut ca prin minune (10 litri de whiski la 120 persoane, in coditiile in care am avut si multa alta tarie)…si cand le-am cerut sa ne arate sticlele goale, au zis ca le-au aruncat.
    I-am rugat pe chelneri in timpul nuntii sa ne faca loc pt inca doua persoane neanuntate…si in loc sa se ocupe ei, ne-au trimis pe noi sa vedem daca mai e loc la vreo masa.
    I-am rugat sa ne puna tortul la rece, si dimineata cand ne-au adus tortul, era moale de nici nu l-am putut taia.
    Desi noi le-am adus o data si jumatate de invitati fata de cat am convenit initial, si ne-am tinut de cuvant la tot ce am batut palma cu ei, ei nu doar ca nu si-au respectat promisiunile, dar ne-au mai si facut „tarani” si „zgarciti”. Halal comportament, halal cuvinte…
    Intr-un cuvant, mai bine evitati acest restaurant decat sa va stricati evenimentul mult dorit!

    RăspundețiȘtergere